Stratégiou podnikov združených pod značkou Actemium je poskytovať globálne, ako aj lokálne riešenia pre priemyselných zákazníkov. Stratégiu značky vystihuje najlepšie výraz glocal, zdôrazňujúci prístup riešiť komplexne rastúce požiadavky a očakávania globálnych zákazníkov lokálnymi spoločnosťami.
Hustá sieť 400 podnikov z 41 krajín sveta, združených v medzinárodnej sieti Actemium, umožňuje ponúkať služby na globálnej aj lokálnej úrovni. Tento strategický prístup v rámci Actemium pomenovaný ako glocal je založený na týchto základných pilieroch:
- Oprávnenie rozhodovať sa na lokálnej úrovni
Daný prístup umožňuje členom medzinárodnej siete sa operatívne rozhodovať a reagovať na požiadavky zákazníkov.
- Autonómnosť podnikov
Podniky združené v medzinárodnej sieti Actemium fungujú autonómne a sú špecializované na konkrétne priemyselné segmenty alebo oblasti služieb. Ich veľkosť sa odvíja od počtu pracovníkov tak, aby ich bolo možné efektívne riadiť a aby dokázali úzko spolupracovať so zákazníkmi na lokálnych trhoch.
- Dynamika siete
Potrebnú dynamiku dodáva medzinárodnej sieti vzájomná komunikácia a výmena skúseností medzi podnikmi združenými v medzinárodnej sieti. Touto cestou sa snažíme ponúknuť zákazníkovi najlepšie možné riešenia a služby.
- Bezpečnosť práce na prvom mieste
Podniky združené v medzinárodnej sieti Actemium vštepujú všetkým svojim zamestnancom, aby zodpovedne pristupovali k bezpečnosti práce na všetkých úrovniach riadenia. Bezpečnosť práce chápeme ako našu zodpovednosť voči zamestnancom, zákazníkom a dodávateľom, ako aj voči svojmu pracovnému a vonkajšiemu prostrediu.